Kraći program predškole u Belišću

Podijeli s prijateljima

Tjedni plan aktivnosti zarazdoblje od 29. ožujka do 2. travnja 2021. godine

Ponedjeljak, 29. ožujka 2021. godine
Uvodna aktivnost:   

• Igrokaz „Uskrsni medo“   

• Razgovor o običajima vezanim uz blagdan Uskrsa.Aktivnosti:   

1. Likovno – kreativna aktivnost   

• Čestitka za rođendan   

• „Jaje na štapiću“ (bojamo jaja različitih uzoraka, lijepimo na štapić, vežemo mašnu).   

1. Glazbena aktivnost   

• pravimo zvečke od plastičnih jaja i riže   

1. Spoznajn aktivnost   

• bojanje Uskrsnih motiva prem broju   

• bojamo, izrezujemo i spajamo polovice jaja istih uzoraka.   

1. Predmatematičke aktivnosti   

• zbrajanje (povezujemo tulipane i vaze)   

• pridružujemo količinu i broj (povezujemo piliće i jaja).   

1. Tjelesne aktivnosti   

• elementarna igra „Pilići u gnijezdu“   

• opće pripremne vježbe – razgibavanje   

• pokretna igra „Care, care gospodare“   

• pokretna igra „Semafor“   

• radne bilježnice i crtančice.

Utorak, 30. ožujka 2021. godineUvodna aktivnost:   

• priča „Jaje“ (autor: Zlatko Krilić)   

• razgovor o priči i životinjama koje se izlegu iz jajeta.


Aktivnosti:   

1. Spoznajne aktivnosti   

• manipulativne aktivnosti – igra „Memory“ (povezati fotografije životinja koje se izlegu iz jajeta)   

• „Pogodi o kojoj životinji je riječ“ (opisujemo životinju i pogađamo o kojoj je riječ)   

1. Istraživačka aktivnost   • pokus „Tone li jaje?“ (posud s običnom vodom i slanom vodom).   

1. Predčitačke aktivnosti   

• pišemo imena životinja koje se izlegu iz jajeta.   

1. Predmatematičke aktivnosti   

• spajamo polovice jaja ovisno o napisanom broju i količini točkica   

• radni listići – „Prebroji koliko čega ima na slici“.   

1. Likovno – kreativne aktivnosti   

• „Šareno jaje“ (jaja na papiru obložena krep trakom, bojanje temperama).   

• „Pile u jajetu“ (pravimo čestitku – kada je zatvorena vidimo jaje, kada se otvori izlazi pile)   

• „Pleteno jaje“ (provlačimo trake kolaž papira kroz izrezano jaje).


Srijeda, 31. ožujka 2021. godineUvodna aktivnost:   

• Igrokaz „Zeko i jaje“.

Aktivnosti:   

1. Glazbena aktivnost   

• učimo novu pjesmu popraćenu pokretima – „Zeko pleše“   

• ponavljmo pjesmu – „Bijela kvočka“.   

1. Likovno – kreativna aktivnost   

• „Zec i pile“ (pravimo zeca i pile od tuljaka)   

• „Uskrsni vijenac“ (provlačimo komdiće slamki kroz vrpcu,stavljamo zeca ili pile od tuljaka u sredinu vijenca)   

• „Šreni zec“ (bojamo spužvicama i temperama)   

• lutke od kolaž papira.   

1. Predmatematičke aktivnosti   

• pridružujemo količinu i odgovarajući broj (povezujemo zeca i mrkvu).   

1. Govorna aktivnost   

• „Riječi od A do Ž“ (izvlačimo slova i govorimo riječi koje počinju tim slovom).

Četvrtak, 1. travnja 2021. godine  Uvodna aktivnost:   

• priča „O uskrsnom zecu“   

• ponavljamo recitacije: „Četiri čarobne riječi“ i „Moj tata“.


Aktivnosti:   

1. Tjelesna aktivnost   

• elementarna igra „Lisica i vrapčić“   

• opće pripremne vježbe – razgibavanje   

• Poligon   

• natjecateljska igra „Jaje u žlici“   

• Igra „Šalji dalje vruće jaje“.   

1. Spoznajna aktivnost   

• radno – praktična aktivnost – radni listić n temu „Leptir“ (zadatak je ukrasiti drugo krilo leptira prema uzorku na prvom krilu)   

• radno – praktična aktivnost – radni listić „Labirint“ (zadatak je pronaći pravi put od starta do cilja).   

1. Predčitalačke aktivnosti   

• „Ormarić“ (rasporediti predmete u ladice ovisno o početnom slovu).   

1. Predmatematičke aktivnosti   

• „Pilići“ (prebrojati piliće i napisati brojeve koji nedostaju).  

U razdoblju od 22. do 26. ožujka 2021. godine dotaknuli smo slijedeće teme:   

• „Dan – noć“   

• „Sat“   

• „Kalendar“   

• „Orijentacija u prostoru“   

• „Prijevozna sredstva i prometni znakovi“.


U sklopu  teme „Kalendar“ razgovarali smo o svrsi i sadržaju klendara te o datumima rođenja djece u skupini. Tijekom razgovora djeca su promatrala plakat na kojem su se nalazili nazivi mjeseca, njihova brojčana oznka te sličice koje su označavale godišnja doba tijekom svakog mjeseca kao npr. pahuljice – zima; cvjetić – proljeće; sladoled – ljeto; jež – jesen).

Nakon toga zajedno smo napravili „Kalendar dječjih rođendana“.

Primarni cilj aktivnosti bio je proširivanje spoznaja djece o svrsi i sadržaju kalendara (broj i naziv dana u tjednu, broj i naziv mjeseci u godini, koliko dana može imati jedan mjesec, kada započinje koje godišnje doba, kojeg datuma djeca imaju rođendan i za vrijeme kojeg godišnjeg doba, kako se pišu datumi).Aktivnost je također imala za cilj razvijati predčitalačko iskustvo prepoznavanjem i imenovanjem slova, bogaćenje rječnika nazivima mjeseci u godini kao i prisjećanja teme pod nazivom „Godišnja doba“ i onoga što je karakteristično za svako od njih.

Pripremila: Daniela Šapina, mag.praesc.educ. Voditeljica programa