Kraći program predškole u Belišću

Podijeli s prijateljima

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

Tjedni plan aktivnosti zarazdoblje od 29. ožujka do 2. travnja 2021. godine

Ponedjeljak, 29. ožujka 2021. godine
Uvodna aktivnost:   

• Igrokaz „Uskrsni medo“   

• Razgovor o običajima vezanim uz blagdan Uskrsa.Aktivnosti:   

1. Likovno – kreativna aktivnost   

• Čestitka za rođendan   

• „Jaje na štapiću“ (bojamo jaja različitih uzoraka, lijepimo na štapić, vežemo mašnu).   

1. Glazbena aktivnost   

• pravimo zvečke od plastičnih jaja i riže   

1. Spoznajn aktivnost   

• bojanje Uskrsnih motiva prem broju   

• bojamo, izrezujemo i spajamo polovice jaja istih uzoraka.   

1. Predmatematičke aktivnosti   

• zbrajanje (povezujemo tulipane i vaze)   

• pridružujemo količinu i broj (povezujemo piliće i jaja).   

1. Tjelesne aktivnosti   

• elementarna igra „Pilići u gnijezdu“   

• opće pripremne vježbe – razgibavanje   

• pokretna igra „Care, care gospodare“   

• pokretna igra „Semafor“   

• radne bilježnice i crtančice.

Utorak, 30. ožujka 2021. godineUvodna aktivnost:   

• priča „Jaje“ (autor: Zlatko Krilić)   

• razgovor o priči i životinjama koje se izlegu iz jajeta.


Aktivnosti:   

1. Spoznajne aktivnosti   

• manipulativne aktivnosti – igra „Memory“ (povezati fotografije životinja koje se izlegu iz jajeta)   

• „Pogodi o kojoj životinji je riječ“ (opisujemo životinju i pogađamo o kojoj je riječ)   

1. Istraživačka aktivnost   • pokus „Tone li jaje?“ (posud s običnom vodom i slanom vodom).   

1. Predčitačke aktivnosti   

• pišemo imena životinja koje se izlegu iz jajeta.   

1. Predmatematičke aktivnosti   

• spajamo polovice jaja ovisno o napisanom broju i količini točkica   

• radni listići – „Prebroji koliko čega ima na slici“.   

1. Likovno – kreativne aktivnosti   

• „Šareno jaje“ (jaja na papiru obložena krep trakom, bojanje temperama).   

• „Pile u jajetu“ (pravimo čestitku – kada je zatvorena vidimo jaje, kada se otvori izlazi pile)   

• „Pleteno jaje“ (provlačimo trake kolaž papira kroz izrezano jaje).


Srijeda, 31. ožujka 2021. godineUvodna aktivnost:   

• Igrokaz „Zeko i jaje“.

Aktivnosti:   

1. Glazbena aktivnost   

• učimo novu pjesmu popraćenu pokretima – „Zeko pleše“   

• ponavljmo pjesmu – „Bijela kvočka“.   

1. Likovno – kreativna aktivnost   

• „Zec i pile“ (pravimo zeca i pile od tuljaka)   

• „Uskrsni vijenac“ (provlačimo komdiće slamki kroz vrpcu,stavljamo zeca ili pile od tuljaka u sredinu vijenca)   

• „Šreni zec“ (bojamo spužvicama i temperama)   

• lutke od kolaž papira.   

1. Predmatematičke aktivnosti   

• pridružujemo količinu i odgovarajući broj (povezujemo zeca i mrkvu).   

1. Govorna aktivnost   

• „Riječi od A do Ž“ (izvlačimo slova i govorimo riječi koje počinju tim slovom).

Četvrtak, 1. travnja 2021. godine  Uvodna aktivnost:   

• priča „O uskrsnom zecu“   

• ponavljamo recitacije: „Četiri čarobne riječi“ i „Moj tata“.


Aktivnosti:   

1. Tjelesna aktivnost   

• elementarna igra „Lisica i vrapčić“   

• opće pripremne vježbe – razgibavanje   

• Poligon   

• natjecateljska igra „Jaje u žlici“   

• Igra „Šalji dalje vruće jaje“.   

1. Spoznajna aktivnost   

• radno – praktična aktivnost – radni listić n temu „Leptir“ (zadatak je ukrasiti drugo krilo leptira prema uzorku na prvom krilu)   

• radno – praktična aktivnost – radni listić „Labirint“ (zadatak je pronaći pravi put od starta do cilja).   

1. Predčitalačke aktivnosti   

• „Ormarić“ (rasporediti predmete u ladice ovisno o početnom slovu).   

1. Predmatematičke aktivnosti   

• „Pilići“ (prebrojati piliće i napisati brojeve koji nedostaju).  

U razdoblju od 22. do 26. ožujka 2021. godine dotaknuli smo slijedeće teme:   

• „Dan – noć“   

• „Sat“   

• „Kalendar“   

• „Orijentacija u prostoru“   

• „Prijevozna sredstva i prometni znakovi“.


U sklopu  teme „Kalendar“ razgovarali smo o svrsi i sadržaju klendara te o datumima rođenja djece u skupini. Tijekom razgovora djeca su promatrala plakat na kojem su se nalazili nazivi mjeseca, njihova brojčana oznka te sličice koje su označavale godišnja doba tijekom svakog mjeseca kao npr. pahuljice – zima; cvjetić – proljeće; sladoled – ljeto; jež – jesen).

Nakon toga zajedno smo napravili „Kalendar dječjih rođendana“.

Primarni cilj aktivnosti bio je proširivanje spoznaja djece o svrsi i sadržaju kalendara (broj i naziv dana u tjednu, broj i naziv mjeseci u godini, koliko dana može imati jedan mjesec, kada započinje koje godišnje doba, kojeg datuma djeca imaju rođendan i za vrijeme kojeg godišnjeg doba, kako se pišu datumi).Aktivnost je također imala za cilj razvijati predčitalačko iskustvo prepoznavanjem i imenovanjem slova, bogaćenje rječnika nazivima mjeseci u godini kao i prisjećanja teme pod nazivom „Godišnja doba“ i onoga što je karakteristično za svako od njih.

Pripremila: Daniela Šapina, mag.praesc.educ. Voditeljica programa