Naziv odgojne skupine: mješovita jasličk – „KORNJAČE“
Tip aktivnosti: čitalačko – poticajna
Cilj aktivnosti:
• proširivati dječje spoznaje korištenjem različitih knjiga primjerenih dječjoj dobi, poticati dijete na govorno izražavanje.
Razvojne zadaće:
• Socio – emocionalni razvoj: pobuditi zanimanje za slikovnice, razvijati osjećaj ugode za vrijeme gledanja i čitanja knjiga
• Spoznajni razvoj: usmjeravati pozornost na događje i predmete zanimljive djeci, poticati na istraživanje putem slikovnica, podupirati spontano izražavanje stvaralačkih mogućnosti djece
• Govor, komunikacija, izražavanje, stvaralaštvo : proširivati dječji pasivni i aktivni rječnik putem listanja, gledanja, opisivanja i pokazivanja slika u slikovnicama; poticanje senzibiliteta za likovne materijale i izražavanje
• Tjelesni i psihomotorni razvoj: razvijati okulomotornu koordinaciju, poticati finu motoriku listanjem slikovnica.Uvodna aktivnost:
• „SREĆKOVA POTRAGA ZA VELIKIM MOĆIMA“ – čitalačka aktivnost, autor: S. Nedjeljko, 2017.
• aktivno čitanje koje uključuje određene zadatke za djecu.
Središnje aktivnosti:
1. Likovno – kreativna aktivnost
• „OZNAČIVAČ STRANICA“
• hamer, zaštitna podloga za stol, gliteri, različite perlice i šljokice, ukrasni konac, šarena dugmad, bušač rupa sa različtim motivima.
1. Kreativno – spoznajna aktivnost
• „MOJA SLIKOVNICA“
• Naziov slikovnice: „PAUK BOOF“
• 1. stranica: pauk Boof plete mrežu
• 2. stranica: pauk Boof se penje na krov
• 3. stranica: počela je kiša
• 4. stranica: pauk Boof pada s krova
• 5. stranica: izašlo je sunce
• 6. stranica: pauk Boof se opet penje
• materijali: papir, flomasteri, olovke u boji, ljepilo, salvete, vata
• slikovnica je izložena na panou – Info centru za roditelje
• nakon grupnog rada djeci je ponuđena slikovnica sa ispisanim rečenicama za samostalno ilustriranje koje su ponijeli kući kako bi uključili i roditelje u stvaranje slikovnice.
1. Istraživačko – spoznajna aktivnost
• „TIHA KNJIGA“
• personalizirane knjige koje je napravio odgojitelj
• kopčanje, povlačenje patent zatvarača, otkrivanje, povezivanje, spajanje, provlačenje niti, taktilni sadržaji, skrb o zdravlju, matematički sadržaji.
• Napravili smo: Centar „Knjižnica“
• fotelja, police, dječje slikovnice i knjige
• Mirni centar: šator, lampice, slikovnice.
Završnio dio aktivnosti:
• tjelesne aktivnosti
• Igra: „VRUĆA SLIKOVNICA“ – dodavanje slikovnice s rukama ispruženim iznad glave djetetu iza sebe, djeca sjede u formaciji gusjenice.
Pripremile: Tijana Korbar Srakić (odgojiteljica) i Miroslava Šargač (odgojiteljica)