Mješovita vrtićka skupina – „BOMBONČIĆI“

Podijeli s prijateljima

Polaznici mješovite vrtićke skupine – BOMBONČIĆI matičnog vrtića, tijekom veljače ove godine, za središnju aktivnost imali su temu – „LJUBAV“.

Cilj aktivnosti bio je proširiti spoznaje o odnosima i vezama među ljudima, potaknuti razvoj pozitivnih emocionalnih stanja, prepoznavanja i izražavanja emocija, potaknuti razvoj jezika, vještine slušanja i govora.

Razvojne zadaće bile su:

  • Tjelesni i psihomotorni razvoj
  • Poticati finu motoriku šake i prstiju kod djece te razvoj spretnosti i preciznosti putem likovnih i radno – praktičnih aktivnosti
  • Razvijati preciznost pokreta kod pravljenja srca od kinetičkog pijeska
  • Omogućiti djetetu dovoljno prostora i vremena za aktivnost prema osobnom izboru.
  • Socio – emocionalni razvoj i razvoj ličnosti
  • Poticati suradnju i dogovaranje u svim aktivnostima (timski rad)
  • Razvijati sposobnost slobode u igri s prijateljima, odgojiteljem – prilikomsvih aktivnosti samostalnim izborom igre, aktivnosti i suigrača
  • Razvijati samoregulaciju emocija poštivanjem pravila u igri.
  • Spoznajni razvoj
  • Proširiti dječje znanje o osjećaju ljubavi kroz razgovor, fotografije i sve druge životno i radno – praktične aktivnosti
  • Razvijati taktilnu percepciju, stjecanje iskustva dodirom prilikom rada i modeliranja kinetičkim pijeskom
  • Razvijati pozrnost,pamćenje i operativno mišljenje kod djece prilikom uvdnog dijela aktivnosti i tijekomsredišnjih aktivnosti po pripremljenim centrima igre.
  • Govor, komunikacija, izražavanje i stvaralaštvo
  • Poticati kreativnost u likovnom izražavanju kroz realizaciju vlastite ideje
  • Zadovoljiti djetetovu potrebu za istraživanjem ponuđenih materijala
  • Razvijati govorne vještine uporabom jednostavnih i složenih rečenica
  • Poticati djecu na govorno izražavanje svojih doživljaja, osjećaja i iskustava kroz aktivnosti uvodnog, središnjeg i završnog dijela aktivnosti.

U aktivnostima su korišteni slijedeći materijalni poticaji:

  • Zaštita za stolove
  • Slikovnice
  • Predlošci, flomasteri i škare
  • Tempere, kistovi, papirnati tanjuri
  • Kolaž papir, oči (za ljepljenje), mala srca, ciklostil, ljepila, škare
  • Kinetički pijesak, sol, drvene pdloške, modlice
  • Srca napravljena od kartona, vuna
  • Fotografije obitelji djece (plastificirane)
  • Plastificirani primerci zadataka (proces stvaranja).

U uvodnom dijelu odgojiteljica i djeca govorili su o tome što je ljubav, nekim znakovima ljubavi, zašto je ona važna u životu, kome obično poklanjamo zagrljaj i zašto.

Nakon toga djeca su, shodno osobnom izboru, poklanjala jedni drugima zagrljaj uz navođenje razloga tome.

Odgojiteljica je zatim pročitala slikovnicu pod nazivom „Vuk kojije tražio ljubav“ nakon čega se poveo razgovor o njenom sadržaju i poruci.

U središnjem dijelu organizirani su slijedeći centri aktivnosti:

  • „LJUBAVNA ČESTITKA“ – likovno – kreativna aktivnost
  • „VIJENAC LJUBAVI“ – likovno – kreativna aktivnost
  • „BROD LJUBAVI“ – likovna aktivnost
  • „OTISAK SRCA“ – likovno – kreativna aktivnost
  • „SRCE“ – radno – praktična aktivnost
  • „SRCA OBITELJI“ – govorna aktivnost
  • „RUKU MI DAJ“ – glazbeno – plesna aktivnost.

U završnom dijelu aktivnost djeca su plesala i pjevala uz pjesmu „RUKU MI DAJ“, a zatim je organizirana mala izložba njihovih radova u sobi dnevnog boravka.

Aktivnost je organizirala i vodila Dajana Frljužec, odgojiteljica predškolske djece.

Pripremio: Zdenko Glasovac, prof.