1. Govorno – spoznajne aktivnosti
• Kako smo proveli blagdanske dane? – razgovor
• Priroda se budi – razgovor
• „Proljetna priča“ – pričanje priče prema sličicama
• „Proljetni rječnik“ – riječi prema zadanom slovu na temu proljeća
• „Ružno pače“ – interpretacija priče.
1. Likovno – kreativne aktivnosti
• „Poklon u gnijezdu“ – bijeli papir, voštane pastele
• „Rascvjetana grana“ – bijeli papir, flomasteri, male plastične boce, tempere, posudice za boje
• „Neobičan cvijet“ – bijeli papir, čepovi, slamčice, ljepilo, škare
• Ilustracija priče „Ružno pače“ – bijeli papir, likovna tehnik po izboru djece.
1. Životno – radno – praktične aktivnosti • „Kako raste cvijeće?“ – sadnja sjemenja cvijeća
1. Glazbena aktivnost
• „Proljeće u srcu“ – obrada pjesmice
• „Ples malih labudova“ – slušnje instrumentalne glazbe („Labuđe jezero“ , P.I. Čajkovski)
1. Tjelesne aktivnosti
• dodavanje, bacanje, hvatanje lopti
• pucanje na rukometni gol
• svakodnevno vježbanje i razgibavanje
1. Rad u radnim listovima
2. Rad u crtančicama
Igre:
• slobodna igra u sobi dnevnog boravka
• različite pokretne igre na dječjem igralištu
• boravak na svježem zraku – šetnja ulicama mjesta.
Pripremila: Patricija Horvat, mag.prim.educ. Voditeljica programa