Temeljem članka 1.a Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22), članka 24. Pravilnika o upisu djece i ostvarivanju prava i obveza korisnika usluga u Dječjem vrtiću Maslačak, Belišće, KLASA: 601-05/20-01/15, URBROJ: 2185/16-04-20-9, od 6. listopada 2020. godine, Odluke o izmjenama i dopunama Pravilnika o upisu djece i ostvarivanju prava i obveza korisnika usluga u Dječjem vrtiću Maslačak, Belišće, KLASA: 601-05/22-01/07, URBROJ: 2185/16-04-22-12 od 21. ožujka 2022. godine, Odluke o izmjenama i dopunama Pravilnika o upisu djece i ostvarivanju prava i obveza korisnika usluga u Dječjem vrtiću Maslačak, Belišće, KLASA: 601-05/22-01/16, URBROJ: 2185-16-04-22-08 od 2. rujna 2022. godine, Upravno vijeće na 2. sjednici za pedagošku 2022./2023. godinu, održanoj dana 28. rujna 2022. godine, donijelo je Odluku kojom raspisuje
JAVNI POZIV
za upis djece u redovne programe Dječjeg vrtića Maslačak, Belišće,
radi popunjavanja mjesta za pedagošku 2022./2023. godinu
ZAHTJEVI S POTREBNOM DOKUMENTACIJOM PODNOSE SE:
OD 7. DO 14. LISTOPADA 2022. GODINE
PUTEM SUSTAVA E- GRAĐANI: https://e-upisi.hr/
REDOVNI PROGRAM PREDŠKOLSKOG ODGOJA ZA DJECU PREDŠKOLSKE DOBI OSTVARUJU SE PO OBJEKTIMA DJEČJEG VRTIĆA KAKO SLIJEDI:
I. PODRUČNI VRTIĆ U BIZOVCU
– zamješovitu jasličku skupinu – cjelodnevni program, u područnom vrtiću u Bizovcu djeca od 1 do 3 godine, za 1 slobodno mjesto
II. PODRUČNI VRTIĆ U PETRIJEVCIMA
– za mješovitu vrtićku skupinu – cjelodnevni program, u područnom vrtiću u Petrijevcima, djeca od 3 godine do polaska u školu, za 3 slobodna mjesta
OBVEZNA DOKUMENTACIJA ZA UPIS DJECE UZ ZAHJTEV ZA UPIS:
1. Rodni list ili Izvadak iz matice rođenih ili Potvrdu s podacima o rođenju djeteta
2. Uvjerenje o mjestu prebivališta djeteta i roditelja/udomitelja/skrbnika, ne starije od mjesec dana do dana podnošenja zahtjeva
3. Dokazi o činjenicama bitnim za ostvarivanje prednosti pri upisu.
(Dokumentacija se prilaže samo ukoliko se automatski ne povuče iz sustava e- Građani).
Za djecu s teškoćama u razvoju i kroničnim bolestima prilaže se i preslika nalaza i mišljenja tijela vještačenja ili rješenja Centra za socijalnu skrb o postojanju teškoće u razvoju odnosno Potvrda izabranog pedijatra ili obiteljskog liječnika.
DOKUMENTI KOJIMA SE DOKAZUJU ČINJENICE BITNE ZA OSTVARIVANJE PREDNOSTI PRI UPISU (prilažu se u preslikama):
– za dijete roditelja/udomitelja/skrbnika invalida Domovinskog rata – Rješenje o statusu invalida Domovinskog rata;
– za dijete osobe s invaliditetom upisane u Hrvatski registar osoba s invaliditetom – Potvrdu o upisu u registar;
– za dijete oba zaposlena roditelja/udomitelja/skrbnika – Potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, elektronički zapis ne stariji od mjesec dana do dana podnošenja zahtjeva ili ovjerena potvrda poslodavca za roditelje, udomitelje odnosno skrbnike djeteta koji su zaposleni u inozemstvu, a nisu u mogućnosti dostaviti Potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana do dana podnošenja zahtjeva;
– za dijete jednog zaposlenog roditelja/udomitelja/skrbnika – Potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, elektronički zapis ne stariji od mjesec dana do dana podnošenja zahtjeva ili ovjerena potvrda poslodavca za roditelje, udomitelje odnosno skrbnike djeteta koji su zaposleni u inozemstvu , a nisu u mogućnosti dostaviti Potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana do dana podnošenja zahtjeva;
– za dijete koje živi s maloljetnim roditeljem/udomiteljem/skrbnikom ili dijete roditelja/udomitelja/skrbnika koji pohađa osnovnu ili srednju školu – Potvrdu škole o učeničkom statusu;
– za dijete koje živi samo s jednim, zaposlenim roditeljem/udomiteljem/skrbnikom (jednoroditeljska obitelj) – Potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, elektronički zapis ne stariji od mjesec dana do dana podnošenja zahtjeva i Rješenje o razvodu braka koji sadržava Plan o zajedničkoj roditeljskoj skrbi ili sudska Odluka o povjeri djeteta;
– za dijete samohranog zaposlenog roditelja/udomitelja/skrbnika – Potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, elektronički zapis ne stariji od mjesec dana do dana podnošenja zahtjeva i potreban dokaz o samohranosti: Rodni list djeteta i Smrtni list za preminulog roditelja/udomitelja/skrbnika, Potvrdu o nestanku drugog roditelja/udomitelja/skrbnika, Rješenje Centra za socijalnu skrb o privremenom uzdržavanju djeteta;
– za dijete u udomiteljskoj obitelji, bez roditelja ili bez odgovarajuće roditeljske skrbi – Rješenje odnosno Potvrdu Centra za socijalnu skrb da je dijete u udomiteljskoj obitelji, bez roditelja ili bez odgovarajuće roditeljske skrbi;
– za dijete iz obitelji s troje ili više malodobne djece – za svako dijete mlađe od 18 godina Rodni list ili Izvadak iz matice rođenih ili Potvrdu s podacima o rođenju djeteta;
– za dijete koje do 1. travnja tekuće godine navrši četiri godine života – Rodni list ili Izvadak iz matice rođenih ili Potvrdu s podacima o rođenju djeteta;
– za dijete roditelja/udomitelja/skrbnika koji primaju doplatak za djecu – Potvrdu o pravu na doplatak za djecu ne stariju od mjesec dana do dana podnošenja zahtjeva;
– za dijete u obitelji sa jednim skrbnikom – Rješenje o razvodu braka koji sadržava Plan o zajedničkoj roditeljskoj skrbi, Rodni list za svu djecu;
– za dijete koje je u prethodnoj godini pohađalo dječji vrtić (stariji polaznik vrtića) – Potvrdu dječjeg vrtića o pohađanju vrtića u predhodnoj godini (nije potrebno prilagati ukoliko je dijete već pohađalo vrtić za koji se podnosi zahtjev).
NAPOMENA:
1. Dokumente prilagati pod rubrikom “Kriteriji i bodovanja
2. Potvrda o stažu i plaći Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje neće se uzimati u obzir kao dokaz zaposlenosti roditelja/skrbnika.
Uz ispravu sastavljenu na stranom jeziku podnosi se i ovjereni prijevod.
Sva dostavljena dokumentacija mora sadržavati nadnevak te ista mora biti ovjerena.
Dokumentacija dostavljena nakon isteka propisanog roka naznačena u Javnom pozivu, neće se razmatrati.
Odluka o rezultatima upisa bit će objavljena na oglasnim pločama i internet stranicama Dječjeg vrtića u roku od 30 dana od dana isteka roka za predaju zahtjeva.
Podnositelji zahtjeva nezadovoljni Odlukom o rezultatima upisa imaju pravo u roku od 15 dana od objave iste podnijeti žalbu Upravnom vijeću.
Upravno vijeće rješava o žalbama u roku od 15 dana od dana isteka roka za žalbu odlukom koja je konačna.
Nakon što rezultati upisa budu konačni, roditelji/udomitelji/skrbnici su obvezni doći potpisati ugovor o pružanju i korištenju usluga s Dječjim vrtićem te dostaviti potvrdu nadležnog liječnika o obavljenom sistematskom pregledu djeteta.
Podnošenjem prijave na Javni poziv, pristupnici Javnog poziva izričito su suglasni da Dječji vrtić Maslačak, Belišće kao voditelj obrade osobnih podataka može prikupljati, koristiti i obrađivati osobne podatke navedene u prijavi u svrhu provedbe postupka upisa djeteta.
Sve obavijesti u vezi upisa mogu se dobiti na telefon broj: 031/663-755, svakog radnog dana u vremenu od 7,00 do 15,00 sati ili na e-mail adresu: vrtic.belisce@gmail.com
Za točnost otpravka
Tajnica:
Sanda Vučković, dipl.iur.
Upravno vijeće
Dječjeg vrtića Maslačak, Belišće
Predsjednica:
Karolina Štefan Bugarinović, mag.oec.