U utorak, 5. travnja 2022. godine, u matičnom vrtiću u Belišću održana je četvrta sjednica odgojiteljskog vijeća za pedagošku 2021.-2022. godinu, u vremenu od 17,00 do 18,30 sati.
Godišnjim planom i programom odgojno – obrazovnog rada ustanove za pedagošku 2021.-2022. godinu planirana je organizacija ukupno jedanaest sjednica i obrada trinaest tema koje smo planirali sklopu ovog oblika internog stručnog usavršavanja odgojitelja i stručnih suradnika.
Obzirom na epidemiološke mjere i preporuke, u tijeku 2021. godine održane su tri sjednice, a popuštanjem mjera, od travnja do kraja ove pedagoške godine planiramo organizirati još 3 sjednice.
- Kroz prve tri sjednice odgojiteljskih vijeća razmatrani su i usvojeni slijedeći dokumenti:
- Godišnje izvješće o odgojno – obrazovnom radu Dječjeg vrtića Maslačak Belišće za pedagošku 2020.-2021. godinu
- Godišnji plan i program odgojno – obrazovnog rada Dječjeg vrtića Maslačak Belišće za pedagošku 2021.-2022. godinu
- Kurikulum Dječjeg vrtića Maslačak Belišće za pedagošku 2021.-2022. godinu, a obrađena je i tema pod nazivom i
- „Pružanje prve pomoći djeci rane i predškolske dobi“ koju je obradila kolegica Monika Jakišić, VMS, zdravstvena voditeljica.
Do kraja pedagoške 2021.-2022. godine dogovorena je prezentacija slijedećih tema:
- „Uloga medija u svakodnevnom životu djece rane i predškolske dobi“ koju će obraditi kolegice Dajana Frljužec i Marija Dubrović, odgojiteljice predškolske djece. Tema je planirana za mjesec svibanj.
- „Uvjeti napredovanja u položajna zvanja odgojitelja i stručnih suradnika u predškolskim ustanovama“ koju će predstaviti ravnatelj ustanove. Tema je planirana za mjesec svibanj.
- „Suradnja roditelja i odgojitelja u predškolskim ustanovama – kako unaprijediti suradnju?“ koju će obraditi i izložiti kolegice Suzana Svoboda i Slavica Vuksanić, odgojiteljice predškolske djece. Tema je planirana za mjesec lipanj.
Središnja tema četvrte sjednice nosila je naziv „MINDFULNESS“.
Temu su obradile i predstavile slijedeće odgojiteljice područnog vrtića Maslačak u Bizovcu:
- Ivana Blažević,
- Tijana Korbar Srakić,
- Ivana Kuić i
- Miroslava Šargač.
Prezentacijom su obrađene slijedeće cjeline:
- Definicija i značenje pojma Mindfulness
- Prednosti Mindfulness-a u svakodnenvom životu
- Mehanizmi djelovanja usredotočene svjesnosti
- Usredotočena svjesnost kroz povijest
- Prednosti primjene Mindfulness-a kod djece i odraslih
- Kako steći vještine Mindfulness-a?
- Iskustva u vrtićima i školama kroz primjenu ove metode
- Pregled stručne literature.
Kolegice su pored sažetog teorijskog pregleda razvoja i primjene ove metode pokazale i nekoliko prigodnih vježbi koje se mogu svakodnevno primjenjivati u radu s djecom rane i predškolske dobi.
Pripremio: Zdenko Glasovac, prof.